Prorektor ds. Studenckich zaprasza studentów na spotkanie poświęcone tematowi:
Rozliczanie Grantów Rektora oraz innych projektów studenckich w roku 2018.
Termin: 26 stycznia 2018r. (piątek) w godzinach 12:00 - 14:00
Miejsce szkolenia: sala audytoryjna, Pawilon U2
Program szkolenia:
1. Granty Rektora w 2018 roku – istotne informacje;
2. Rola Działu Spraw Studenckich;
3. Granty oczami Kwestury;
4. Procedury Zamówień Publicznych;
5. Procedury Działu Współpracy z Zagranicą;
6. Zakupy poza granicami kraju;
7. 100 pytań do …… czyli zadaj pytanie – możliwość zadawania pytań uczestnikom spotkania.
Szkolenie kierujemy do:
1. Studentów biorących udział w programie Granty Rektora 2018;
2. Studentów ubiegających się o dofinansowanie od Prorektora ds. Studenckich (projekty indywidualne, udział w konferencjach, wyjazdy krajowe i zagraniczne, zakupy zagraniczne, organizacja spotkań i imprez okolicznościowych, itp.);
3. Członków Organizacji Studenckich AGH;
4. Pozostałych studentów, którzy finansują swoją działalność ze środków AGH.
W spotkaniu wezmą udział:
1. Prorektor ds. Studenckich – prof. dr hab. Anna Siwik;
2. Kwestor AGH – mgr inż. Joanna Sajdłowska;
3. Z-ca Dyrektora CTT ds. przedsiębiorczości akademickiej – dr inż. Dominik Kowal;
4. Pełnomocnik Rektora ds. Kół Naukowych Pionu Górniczego – dr inż. Paweł Bogacz;
5. Pełnomocnik Rektora ds. Kół Naukowych Pionu Hutniczego – dr inż. Leszek Kurcz;
6. Przedstawiciel Działu Zamówień Publicznych;
7. Przedstawiciel Działu Współpracy z Zagranicą;
8. Przedstawiciel Aparatury Naukowo-Badawczej i Importu;
9. Kierownik Działu Spraw Studenckich – mgr inż. Anna Klimczyk.